Cap sur El Cap
Seb Berthe drömmer om att bestiga Dawn Wall-utan att flyga. Med 6 klättrare, 2 seglare och en hund seglar de till Amerika, korsar Mexiko i en skruttig van och möter episka utmaningar på El Capitan. En vild, autentisk resa av vänskap, mod och klätterära.