Wild Days
Fyra vänner från Savoie försöker genomföra en djärv plan: 50 dagar av självförsörjning i Alaskas Denali-massiv. Wild Days följer en krävande resa där tiden sträcks ut, vänskaper sätts på prov och starka band formas i vildmarken. Prisbelönt dokumentär.