Chariot
Sju personer vaknar upp på ett flygplan utan att veta hur de kom dit eller vart de är på väg. Snart får de veta att de är ofrivilliga deltagare i ett planerat evakueringsprogram och att något har gått snett. Avskurna från cockpiten och med en döende smartphone som enda kommunikationssätt inser de att USA står under en förödande attack, och att de kanske är de enda överlevande.