Chasing the Sun
Chasing The Sun är en dokumentär av BAFTA-vinnande regissören Michael B. Clifford. Den utforskar en studie från 1973 som visar att människor på cyklar är de mest energieffektiva varelserna. Filmen följer cyklister under evenemanget Chase The Sun och lyfter fram cyklingens roll i att bekämpa klimatförändringar och främja välbefinnande.