Confidence
När yrkessvindlaren Jake Vig (Edward Burns) väljer fel offer med The King (Dustin Hoffman), får han bara två val: att lyckas med en näst intill omöjlig kupp eller mista livet. Då han behöver all hjälp han kan få, tar han in den snygga solochvåraren Lily (Rachel Weisz) samt ett blandat gäng "professionella". Trots detta, med The King som plågar honom och en odräglig specialagent (Andy Garcia) so...