Count me in
I den brittiske regissören Mark Los film från 2021 möter vi dem alla, trummislegenderna från nu och förr. Roger Taylor (Queen), Stewart Copeland (The Police), Cindy Blackman (Santana, Lenny Kravitz), John Bonham (Led Zeppelin) och många andra. Här berättar de sin historia. Hur de började, vem som inspirerat dem, om trummans kraft och om vad som driver dem. För visst är det så; det går att ha rytm utan musik, men utan rytm - ingen musik! Brittisk dokumentär från 2021.