Creed II
Ett sportdrama där den unge boxaren Adonis Creed ställs inför sitt livs största utmaning när han möter Viktor Drago, son till den man som dödade hans far i ringen. Med Rocky Balboa som tränare måste Adonis kämpa för att bevisa sitt värde och hantera sina personliga demoner. Regi: Steven Caple Jr. I rollerna: Michael B. Jordan, Sylvester Stallone, Tessa Thompson, Dolph Lundgren, Florian Munteanu m.fl.