Daddy and Them
Musikern Claude och hans fru Ruby återförenas med Rubys släkt i den lilla staden Little Rock i Arkansas, för att undsätta en morbror som har arresterats för ett brott han inte begått. Men när denna färgstarka familj är samlad kan vad som helst hända.