Happy's Place
När Bobbie ärver sin avlidne fars värdshus, Happy's Place, får hon till sin förvåning veta att hon också har en ny affärspartner. Hennes halvsyster hon aldrig visste existerade.
Bobbie ber Isabella att flytta in hos henne, men när Isabella inser att Bobbie gillar att ta itu med konflikter direkt, bestämmer Isabella sig för att det kanske inte är den bästa idén.
Efter Gabbys senaste hjärtesorg ordnar Bobbie och Isabella en tjejkväll på värdshuset för att visa att lycka inte kräver en man – men saker och ting går inte som planerat.
Bobbie går med på att ta med Isabella till Happys hus för att söka efter en koppling till deras avlidne far, vilket får Bobbie att oroa sig för vad de kan hitta.