Dalva
Tolvåriga Dalva lever och klär sig som en vuxen kvinna. Efter att hon omhändertas och flyttar till ett ungdomshem träffar hon socialarbetaren Jayden och rumskompisen Samia, och påbörjar den svåra vägen tillbaka till att leva ett liv som ett barn. Regi: Emmanuelle Nicot. I rollerna: Zelda Samson, Fanta Guirassy och Alexis Manenti.