David Spade: My Fake Problems
Komedistjärnan David Spade återvänder till scenen för sin första entimmes ståupp-special på över tio år, inspelad på Fonda Theatre i Hollywood. Spade tar upp en rad exotiska ämnen på sitt vanliga spydiga vis.