Detainment
Detainment är en irländsk kortfilm från 2018 om mordet på James Bulger i februari 1993. Filmen är skriven och regisserad av Vincent Lambe. Detainment nominerades till Best Live Action Short Film på den 91:a upplagan av Oscarsgalan.