Dr. Death
När den briljante men sociopatiske neurokirurgen Dr. Christopher Duntsch lämnar sina patienter döda eller skadade bestämmer sig Dr. Robert Henderson och Randall Kirby för att hindra honom från att skada någon annan. Inspirerad av verkliga händelser.
Duntsch påbörjar verksamheten i Texas; Henderson och Kirby skaffar en juridisk partner för att stoppa Duntsch.