Double Jeopardy
Jakten är igång! Ashley Judd är lysande i dennaostoppbara, oslagbara biosuccé med Tommy Lee Jones i hans bästa roll sedan Jagad. Judd spelar Libby Parsons som upptäcker att hennes make, som hon anklagas för att ha mördat, iscensatt sin egen ”död” och satt dit henne för brottet. När hon blir villkorligt frigiven flyr hon stan för att hitta honom – med övervakaren Travis Lehman (Jones) hack i häl. Sprängfylld med mer spänning än flera filmer tillsammans, bjuder Double Jeopardy på massor av action och nervpirr från början till slut.