Eld & lågor
Romantiskt drama om förbjuden kärlek. Året är 1940 och två konkurrerande nöjesparker i Stockholm drivs av ägarfamiljer som är i strid med varandra. Men allt förändras när de unga arvtagarna, John och Ninni, inleder en förbjuden kärlekshistoria.