En kvinna bland män
Verklighetsbaserat om Ruth Bader Ginsburg. Som ung småbarnsmamma och advokat tar sig Ruth an ett banbrytande fall. Ett fall som kom att bli historiskt för amerikansk domstol och kvinnors rättigheter.