Enhanced
En grupp mutanter på samhällets utkant jagas och drivs på flykt av en ondskefull regeringsstyrd organisation. Men när en seriemördare med ännu mer utvecklade superkrafter dyker upp måste agenterna och mutanterna bestämma sig för vilken sida de egentligen ska stå på.