Lazarus
Goodbye Cruel World
Mirakelmedicinen Hapna hotar att utplåna människan. Den kroniske rymmaren Axel får i uppdrag att hitta den ende mannen med ett botemedel: dr Skinner.
En husrannsakan hos Skinner och förhör med hans gamla kollega ger en ny ledtråd. Axel och Leland beger sig till Istanbul, men där väntar problem.
Teamet utreder en klubb som ägs av en aktiemäklare som blev rik på Hapna. En kompanjon är hackaren Dr. 909, en potentiell hjälpreda till Skinner.
Teamet försöker locka fram Skinner genom ett påhittat botemedel, men hackaren Popcorn Wizard lägger sig i.
Ett avskilt kollektiv där Eleina en gång bodde pekas ut som Skinners gömställe. Och Leland infiltrerar det för att ta reda på sanningen.