Extraction
Före detta CIA-agenten Leonard Turner blir kidnappad av terrorister och hans son, Harry Turner, som arbetar som analytiker för regeringen, bestämmer sig för att sätta igång en egen räddningsoperation. Medan han parerar dödliga yrkesmördare och internationella terrorister får han sätta sin stridsutbildning på prov för att hitta sin far och stoppa en terrorplan.