Faro
En pappa har mördat en annan man. Polisen är honom på spåren och hans dotter kommer att omhändertas. Hon är meningen med hans liv, och han är trots sina brister hennes allt. Ovilliga att ge upp sin frihet packar de bilen och ger sig av i gryningen...