Farväl Till Maffian
En mörk natt flyttar den amerikanska familjen Blake in i den lilla staden Cholong-sur-Avre i Normandie. Pappa Fred (Robert De Niro) ska skriva en bok om de allierades landstigning, hans fru Maggie (Michelle Pfeiffer) engagerar sig i lokal välgörenhet och deras två tonåringar (Dianna Agron och John D´Leo) börjar på gymnasiet. Vid första anblicken är de i det närmaste en familj som alla andra. Sanningen är dock den att Freds riktiga namn är Giovanni Manzoni, en före detta maffiaboss som tvingats läcka information till polisen och därför lever under FBIs vittnesbeskyddarprogram. Snart hopar sig utmaningarna för familjen och de får det allt svårare att inte ta till sina gamla metoder i konflikthantering.