Feds
Något lustigt händer på FBI! Förändringens vindar blåser i justitiedepartementet, och raderar århundraden av sexuell orättvisa. Som ett led i det nya programmet, går Ellie DeWitt (Rebecca DeMornay) och Janis Zuckerman (Mary Gross) med i FBI Academy, en 16-veckors snabbkurs i det kriminella psyket, konstitutionell rätt, förhör och hemlig övervakning liksom skjutvapen, kriminalteknik och misshandel. Nu måste de två - en före detta marinsoldat och en ex-akademiker - lära sig att samarbeta för att ta examen och bli FBI, något deras sexistiska instruktörer vill att de ska misslyckas med.