Five Feet Apart
Stella är en livlig och glad 17-åring. Till skillnad från de flesta tonåringar måste Stella tillbringa mycket av sin tid på ett sjukhus för behandling av cystisk fibros. När Stella träffar den charmerande och rebelliske Will, en annan patient, känner hon en stark koppling – men enligt reglerna måste hon och Will hålla sig på säkert avstånd.