Life In A Year
Daryn [Jaden Smith], en high school-idrottstjärna, student och ambitiös rappare får veta att hans flickvän Isabelle [Cara Delevingne] är sjuk. Han planerar då att ge henne alla upplevelser hon har drömt om under sitt sista år och vad han får tillbaka kommer han att minnas livet ut.