Flag Day
Sean Penn regisserar och har rollen tillsammans med sin dotter Dylan Penn i detta intima familjeporträtt av en ung kvinna som kämpar för att förena sina minnen av sin kärleksfulla far med det faktum att han var den mest ökända förfalskaren i USA:s historia.