Flipped
När andra klass Bryce och Juli först träffas vet Juli (Madeline Carroll) att det är kärlek på gång. Bryce (Callan McAuliffe) är inte så säker. Rob Reiners ömma romantiska komedi följer två högstadieungdomars uppväxt till studenten, genom familjedraman och den första kärleken medan de upptäcker vilka de är och vad de betyder för varandra.