Monte Carlo
Förbered dig på ett osannolikt äventyr i Monte Carlo! Selena Gomez (Magi på Waverly Place) lyser upp i rollen som Grace, en livlig tjej som nyligen slutat high school och längtar efter resan till Paris med bästisen Emma (Katie Cassidy) och styvsystern Meg (Leighton Meester). Just som den hyperaktiva turistguiden lämnar dem i sticket och de tror att semestern är förstörd, blir Grace tagen för en förmögen societetsflicka, och de tre dras med på en spännande vecka i Monte Carlo fylld av glitter, glamour och oförglömlig glädje!