Frankenstein Död Eller Levande
Peter Cushing i rollen som greve Frankenstein, den galna vetenskapsmannen som skapar ännu ett groteskt monster i vetenskapens namn, när han transplanterar en sinnessjuka läkares hjärna in i en ny kropp.