Fullt hus
En nytolkning av den populära familjekomedin från 2003 om en bonusfamilj på 12, familjen Baker, och deras livliga bravader. Gabrielle Union och Zach Braff seplar Zoey och Paul, ett gift par som navigerar ett hektiskt hemliv medan de samtidigt driver sitt familjeföretag Bakers Frukost, en lokal restaurang som endast serverar frukost (och Pauls utsökta söta och kryddiga sås). Med förestående expansionsplaner för restaurangen beslutar Paul att flytta familjen till ett mycket större hus i en exklusiv förort, men flytten tvärsöver stan och dess effekt på barnen orsakar mer stress än Paul och Zoey hade väntat sig. Då deras kärleksfulla, sammansvetsade familjs öde äventyras, är det upp till Paul att hitta ett liv som är precis lagom stort för alla deras drömmar.