Furiosa: A Mad Max Saga
När världen föll blev den unga Furiosa tagen från Green Place of Many Mothers och hamnade hos ett motorcykelgäng, ledda av Warlord Dementus. Efter att ha kört genom ödemarkerna hittar de en fästning där Immortan Joe är ledare. Medan de två tyrannerna kämpar om herravälde måste Furiosa överleva prövningarna hon ställs inför för att kunna hitta hem.