Geodisaster
En familj i Los Angeles blir separerade under en konvergens av historiens största katastrofer: en supervulkan, en jordbävning, och en enorm tornado. Medan världen uthärdar denna apokalyptiska händelse, måste våra hjältar klara sig på egen hand, återförenas och överleva.