Super Cyclone
Supercyklonen slog ner som en bomb på den amerikanska kusten och växer sig starkare hela tiden. Med sin enorma hastighet plöjer den allt i sin väg, och snart har befolkningen inte mycket hopp kvar - förutom två, väldigt osannolika, hjältar.