Get a Job
Miles Teller, Anna Kendrick och Bryan Cranston spelar huvudrollerna i denna fräscha och galet roliga komedi om att skaffa jobb i en tuff ekonomi. Nyutexaminerade Will (Teller) och Jillian (Kendrick) stöter snabbt på de problem millennials möter på dagens tävlingsinriktade arbetsmarknad.