Good Mourning
När filmstjärnan London Ransom (Colson Baker) vaknar upp till en meddelande från sitt livs kärlek (Becky G) att hon vill göra slut, vänds hans värld upp och ner. Och tajmingen kunde inte vara sämre, då hans karriärs viktigaste möte är planerat senare samma dag. Sammansatt av kaotiska rumskamrater (Mod Sun, Zach VIlla, GaTa, Boo Johnson) och vilt oförutsägbara vändningar fortsätter Londons dag...