Red Rocket
Simon Rex spelar huvudrollen i denna djärva film av regissören Sean Baker (The Florida Project, Tangerine). Rex gör ett magnetiskt porträtt av en amerikansk lurendrejare som återvänder till en hemstad som inte tar emot honom med öppna armar. En film fylld av mörk humor och värme, liksom av allvar.