Graffiti Bridge
The Kid (Prince) och Morris Day driver varsin konkurrerande klubb. Under graffitibron stöter the Kid på Aura, en änglalik poet han omedelbart förälskar sig i. Men Morris fortsätter att ställa till problem för the Kid.