Gutshot
Professionella pokerspelaren Jack Daniel blir insyltad i den undre världen efter en utmaning från den gåtfulla Duffy. För att skydda sig själv och sin familj måste Jack ligga steget före Duffys sluge bror Lewis och hans intrigerande fru May medan de försöker få honom att döda den andra. Jack söker hjälp hos lånehajen Paulie Trunks, som bör vilja hålla Jack vid liv eftersom denne är skyldig honom pengar.