Hart's War
Bruce Willis i huvudrollen som en fängslad officer som vägrar ge upp kampen mot nazisterna, även bakom fiendens linjer. Med hjälp av en ung löjtnant (Colin Farrell), riskerar han allt för att befria sina mannar och förändra krigsutgången.