Here Comes the Boom
I komedin "Here Comes The Boom", är före detta collegebrottaren Scott Voss (Kevin James) en 42 år gammal apatisk biologilärare på en misslyckad high school. När budgetnedskärningar hotar att ställa in musikprogrammet och sparka dess lärare (Henry Winkler), börjar Scott samla in pengar genom att extraknäcka som en MMA-fighter. Alla tycker att Scott är galen - mest av alla skolsköterskan Bella (Salma Hayek) - men under sin strävan får Scott något som han aldrig trodde, då han blir en sensation som livar upp hela skolan.