Hitch
I denna sofistikerade romantiska komedi är Alex "Hitch" Hitchens (Will Smith) en legendarisk, och avsiktligt anonym, "dejtdoktor" i New York som mot avgift har hjälpt ett oräkneligt antal män att förföra sina drömmars kvinnor. Medan han coachar Albert (Kevin James), en undergiven revisor som är betagen i en glamorös kändis, Allegra Cole (supermodellen Amber Valletta), möter Hitch slutligen sin jämlike i egen hög person, den läckra, smarta Sara Melas (Eva Mendes), en skvallerkolumnist som följer Allegras minsta rörelse. Den fulländande yrkesungkarlen Hitch finner sig plötsligt vara upp över öronen förälskad i Sara, en reporter vars största scoop mycket väl kunde vara att avslöja Manhattans mest berömda dejtdoktor.