Drac och gänget är tillbaka, som du aldrig sett dem förut i Hotell Transylvanien 4: Ombytta roller. Återförenas med dina favoritmonster i ett helt nytt äventyr där Drac får sin mest skrämmande uppgift hittills. När Van Helsings mystiska uppfinning, ”monstrifieringsstrålen”, löper amok, förvandlas Drac och hans monsterkompisar till människor, och Johnny blir ett monster! Drac blir fråntagen...