Hyde
Journalisten Cora Fisher vaknar upp ur koma – utan minne av det senaste decenniet. Samtidigt jagas hon av Texas Rangers och en våldsam maskerad liga ledd av den kriminella HYDE. I flyktens hetta försöker hon förstå vem hon har blivit – och varför alla vill stoppa henne.