I Am Not a Hero
Ordinary people's extraordinary fight against Covid-19. On the front-line of the emergency in Belgium’s hospitals, as the numbers of dead rise and Erasmus hospital struggles to cope, this documentary portrays the healthcare workers at the epicentre of the crisis with unprecedented cinematic quality and deep, crafted storytelling. In the midst the crisis, their struggle with the unfolding nightmare is laid bare with outstanding intimacy.