I Hate Valentine's Day
New York-floristen Genevieve har satt upp strikta dejtregler för att inte bli besviken. Max fem dejter, vilket funkar fint, tills hon träffar Greg. Romantisk komedi som återförenar Nia Vardalos och John Corbett från Mitt stora feta grekiska bröllop.