I vildaste laget
Den frisinnade, sexiga Lulu "kidnappar" yuppien Charles för en helg av galna upptåg och äventyr. Men det roliga tar snabbt en farlig vändning när hennes man, en före detta straffånge, plötsligt dyker upp. Regi: Jonathan Demme. I rollerna: Melanie Griffith, Jeff Daniels, Ray Liotta m fl. (Something Wild)