Ice Road: Vengeance
Lastbilschauffören Mike McCann reser till Nepal för att uppfylla sin avlidne brors sista önskan och sprida hans aska på Mount Everest. En fullsatt turistbuss kör genom den dödliga terrängen på 3 600 meters höjd som kallas "Road to the Sky". Där stöter Mike och hans guide på en grupp legosoldater och måste kämpa för att rädda sig själva, en busslast med oskyldiga resenärer och bybornas hemland.