Idle Hands
Djävulen hittar arbete till alla... Men vad händer när han väljer den lataste tonårsslackern i världen för att sköta hans smutsgöra? Anton Tobias (Devon Sawa, Wild America) är en tv-tittande, skräpmatsätande, soffpotatis-slöfock som inte kan kontrollera de mordiska impulserna han nyligen besatts av. Med hjälp av sina zombiefierade kompisar, Mick (Seth Green, Austin Powers: The Spy Who Shagged Me) och Pnub (Elden Henson, The Mighty) måste Anton stoppa det rasande djävulska bihanget innan det tar kontroll över hans liv och förstör alla chanser han har med klassens snygging Molly (Jessica Alba, Never Been Kissed). Vivica A. Fox (Independence Day) och Jack Noseworthy (The Brady Bunch Movie) spelar också i denna galet roliga skräckkomedi.