I'm Not There
Bob Dylan gestaltas i denna film av vitt skilda skådespelare i en serie av sammanvävda historier. Resultatet är en vacker hyllning till Dylan och hans musik samt en inblick i en musikalisk enstörings liv, som både fans och nybörjare kan glädjas över.