In a Relationship
Det långvariga paret, Owen och Hallie, gör slut (eller kanske inte?). Samtidigt som deras förhållande når en vändpunkt inleder Matt och Willa sin egna romantiska relation. Det som följer är en rolig och djupgående krönika om en sommar i två pars liv.