In Between
Tre palestinska kvinnor som bor i en lägenhet i Tel Aviv försöker hitta balansen mellan traditionell och modern kultur. In Between belyser på ett lättsamt men ändå nyanserat sätt komplexa och aktuella teman, som berikas ytterligare av utsökt filmkonst och starka skådespelarinsatser.